Forum ...::: Omen Mortis :::...
Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uzupełnienie podręcznika...(Nowości)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna -> Pu-239
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:10, 27 Wrz 2007    Temat postu:

oto rozwiazanie problemu

"...Oraz wyjątkiem sa posty w tematach "Nowości". Posty jeden pod drugim jednego użytkownika w nowościach nie mogą przykraczac wiecej niz jeden dziennie. ..."

a to sa owe nowości w powstawaniu książki.

tak na marginesie nie wiem kto przepisywał ten regulamin (bo na pewno to nie jest moja wersja) ale widać ze robił to z autokorektą wordu bo takie wyrwane z kontekstu "Śerotki" się zdażają że głowa mała Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XaRgos
Don Iksiu



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła/ Górne

PostWysłany: Pią 15:18, 28 Wrz 2007    Temat postu:

można robić coś takiego, żeby było widać że jest coś nowego, bo jakby edytował cały czas to by nie było zaznaczone, że jest coś nowego xP

a jeśli chodzi o regulamin , to było mówione, że jak czegoś za dużo jest, albo właśnie jak w tym przypadtku jakieś update'y są to jest dozwolone xD

a jeśli chodzi o jakieś zmiany i błedy w regulaminie, to od razu mówie, że nie ruszałem, bo było to wg mnie zbyteczne Yellow_Light_Colorz_PDT_43

także reasumując: tego typu posty (jak mamy w tym temacie) są dopuszczalne Lusi, więc nie masz się co czepiać Yellow_Light_Colorz_PDT_08


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lusi
Miszcz Fsi



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:57, 29 Wrz 2007    Temat postu:

mam mam bo dzieki temu ruch jest xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:44, 27 Paź 2007    Temat postu:

no chyba już to mówiłem ale ciągle uzypełniam podręcznik dodając mase ciekawych rzeczy. o wszystkich narazie tu nie pisze, ale moze jak skończe to przedstawie nowości. teraz jednak chciałbym pochwalić sie ostatnim moim dziełem. a raczej powrotem do orginału (w sumie poniekąd do orginału)

Karma

Jest opcjonalnym współczynnikiem pochodnym każdej postaci. Karma jest wyrażana w punktach. Karma może przyjmować wartości dodanie jak i ujemne. Poziom karmy zwiększają lub zmniejszają dobre i złe uczynki. Karma decyduje o tym czy postać spotykają dobre czy złe rzeczy. Karma dąży do równowagi.

Jak zwiększyć karmę: każda postać zaczyna z neutralną karmą (0). Każdy dobry uczynek zwiększa karmę a każdy zły ja zmniejsza.
Jak używać karę: Mistrz Gry dzięki karmie postaci może na nią zsyłać dobre lub złe zdarzenia. Jeśli przykładowo postać ma dodatnim poziom karmy może dziwnym zbiegiem okoliczności znaleźć duże bogactwo (co niestety zmniejszy poziom karmy, ale nigdy nie na poziom niższy od 0). Natomiast postać z ujemnym poziomem karmy może bez „przyczyny” spotkać nieszczęście, na przykład zgubić drogocenny przedmiot (co zwiększy poziom karmy, ale nigdy na poziom wyższy od 0). Gracze mogą sami używać karmy swojej postaci jeśli jest dodania. Karmą można powiększyć sobie chwilowy poziom jakiejś umiejętności. Przykładowo mając 50 Karmy, można do następnego testu na wybraną umiejętność dodać +10%, zmniejszając tym samym karmę o 10, czyli pozostaje 40 Karmy. Mistrz Gry może zmniejszać poziom umiejętności używając negatywnej karmy. Przykładowo postać mająca -50Karmy w następnym teście wybranej przez Mistrza Gry umiejętności mieć karę -10%, w wyniku czego jej karma podniesie się o 10 punktów z poziomu -50 na -40. Gracz może używać swojej karmy tylko przed rzutem na wybraną umiejętność. MG natomiast może używać karmy postaci przed jak i tuż po teście na wybrana umiejętność. Zużycie karmy zarówno pozytywnej jak i negatywnej, nie może spowodować przejścia poziomu Karmy przez 0 (mając 5 Karmy, gracz może dodać premię do umiejętności co najwyżej +5%, równocześnie zmniejszając karmę do 0. MG postaci mającej karmę -5 może dać karę do umiejętności nie więcej niż -5% zwiększając tym samym poziom karmy do 0)



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:32, 12 Gru 2007    Temat postu:

nie wiem czy ktokolwiek jeszcze wchodzi na forum a tym bardziej na ten dział ale mam propozycje ożywienia "akcji".

dodaje do podrecznika hodowle zwierząt i roślin. no ale nie bedą to takie zwykle hodowle kurczaków lub coś. oczywiście mutacja zebrała już swoje plony. Jeśli macie pomysły na nowe mieszanki roślin lub zwierząt, lub dziwne mutacje owych, piszcie. Najciekawsze pomysły zostaną umieszczone.

chwilowo wymyśliłem:
Kukurydza zwyczajna: zwykła kukurydza. Zastosowanie: Pożywienie
Kukurydza krzaczasta: sam owoc jest typowy, rośnie jednak na krzach, każdy krzak posiada od kilku do kilkunastu owoców. Zastosowanie: Pożywienie
Żyto makowe: krzyżówka żyta i maku. Rośnie jak typowe żyto jednak w smaku przypomina mak. Zastosowanie: wyrób pieczywa, oraz narkotyków
Ziemniaki zwyczajne: zwykłe ziemniaki. Zastosowanie: Pożywienie
Ziemniaki dyniowe: Od zwykłych ziemniaków wyróżnia je wielkość, zbliżona do wielkości dyni. Zastosowanie: Pożywienie


Najczęściej hodowane zwierzęta.
Brahimy: dwugłowe potomkowie krów. Źródło mięsa, mleka. Zwierzę pociągowe
Osłoowce: krzyżówka osła i owcy. Źródło wełny, nieraz mięsa. Zwierze pociągowe.
Królik koci: krzyżówka królika z kotem. Koci królik z wyglądu przypomina zwykłego królika, jest jednak wielkości większego kota, oraz wyjątkowo szybki, oraz umieją chodzić po drzewach. Źródło mięsa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zippo dnia Śro 23:13, 12 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Momek
Administrator



Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:33, 12 Gru 2007    Temat postu:

Flora:

Mashpota: Rodzaj grzybów które zamiast kapeluszy wykształcily zgrybiałą narośl - bardzo syte (1 dojrzały MASHPOTA zastepuje neden posiłek dla męszczyzny) i porzywne lecz w wiekszych ilościach (2-3 dzienne) chalucynogenne a nawet drobne zmiany tutacyjne (5 lub wiecej- takie sporzycie czesto powoduje zgon!).[Występują od 1 do 4 szt. w miejscach przewiewnych, cienistych i bardzo wilgotnych]

TZMRZ: (Testowe Zastosowanie Mutacji Roślinno Zwierzecych): Zielony szczór(własciwie tylko skóra, sierśc jest brązowa) którego smarzone mieso przypomina w smaku rozgotowany szpinak i bradzo pinkantne mięso Królika kociego.

Fałna:

Yyyyyy... Yellow_Light_Colorz_PDT_01


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Momek dnia Śro 23:35, 12 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:59, 12 Gru 2007    Temat postu:

no dobre dobre i będzie wykożysta, ale opis trochę zmieniony boTZMRZ jest trudna do wymówienia a co dopiero zapamietania Razz

A to ten szczór nie jest florą (zwierzątkiem) tylko roslinką??? w sumie trudno podzielic Razz

no i jeszcze jedno
jak już się wymyśla nowe gatunki, to postanowiłem zrobić dwa działy.
jeden to poprostu nowe gatunki tak poprostu
a drugi to gatunki hodowlane które mają mieć jakieś zastosowanie (choćby do zjedzenia)

oczywiście w obu grupach przedstawiciele mogą się powtażać.

więc piszcie na nowe rośliny lub zwierzątka ktore mogły by byc używanedo hodowli, lub poprostu nowe gatunki bez ogolnego porzytku dla społeczeństwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:10, 17 Gru 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:16, 25 Lip 2008    Temat postu:

pewnie nikogo to nie interesuje. ale ostatnio trochę posiedziałem przy Pu i opracowałem pierwsze uzupełnienie do v1.0. podnoszące do wersji v1.2
W uzupełnieniu można znaleźć, nowy rozdział życie w organizacjach, nowe ceny broni , amunicji i pancerzy (niestety poszło w górę), odświeżoną mapkę promieniowania, nowe pojazdy w tym samoloty pociągi oraz haubice, określenia nowych zasad, typu skutki głodowania lub braku snu, nowe opisy świata po wojnie, oraz uzupełnienie historii świata o Amerykę południową a także garść nowych obrazków.
w uzupełnieniu nie znalazły się natomiast informacje na temat nowych hodowli, było tego za mało i jak będę miał czas rozwinę to i dodam do kolejnego uzupełnienia. w przyszłości mam jeszcze zamiar stworzyć arhetypy postaci, opisać każdy przedmiot z podręcznika. To wszystko da wersje 2.0 wydrukowaną na firmowym papierze. Ale póki co to daleka przyszłość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XaRgos
Don Iksiu



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła/ Górne

PostWysłany: Pią 16:41, 25 Lip 2008    Temat postu:

ja bym z chęcią zaopatrzył się w kopie podręcznika i ew. dodatków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna -> Pu-239 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 6 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin