Forum ...::: Omen Mortis :::...
Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapomniane Krainy - mój świat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna -> D&D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:07, 30 Sie 2006    Temat postu:

nie martw sie wilq, krainy nie sa az tak ograniczone ze jest do wyboru tylko jeden charakter, jak tak spogladalem to byly po 3 charaktery do wyboru. a zawsze bedzie jakas tam szansa na wybor spoz preferowanych. po drugie bedzie to bardziej realne. w rzyciu mozna wybrac kim chce sie byc (co jest odpowiednikiem klasy) ale nie mamy wplywu na to gdzie sie rodzimy. w sumie na wybor imienia tez sie nie ma wplywu ale takie cos juz bylo by przesada. sadze ze takie "ograniczenie" nie bedzie sprawialo ze gra bedzie nudniejsza, mysle ze wprost przeciwnie, bedzie jak z atrybutami, trzeba bedzie grac tym co da slepy los a nie to co sie swiadomi i dokladnie wybiera
co do planow to pamietaj ze tam nie ma klas podstawowych tylko prestizowe. prestizowe mozna wybrac kiedy sie chce (no moze nie do konca kiedykolwiek ale narazie mniejsza o to). i zapewniam ze przygody w przyszlosci beda opiera sie na podrozach planarnych. wiec poznacie plany i moze ktos wybierze jakas specjalizajce w tym kierunku, ale z tym tez bym sie tak nie spieszyl, bo takie podruze sa raczej dla bardziej doswiadczonych postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilczur
Wilq



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 0:54, 31 Sie 2006    Temat postu:

No to luzik... Co do imion, jeśli podręcznik podaje jakieś imiona, to dobre by było losować je. Nie było by takich imion jak: "Nie wiem", "Wymyśl coś" itp. Poza tym imię to nic ważnego i gracze nie powinni mieć na to wpływu... Co do klas prestizowych z "Księgi Planów" to pogadamy na realu, bo mam kilka pytań. Szczególnie że ciągle gdzieś ktoś pisze (szczególnie Ty) że to dla doświadczonych postaci Yellow_Light_Colorz_PDT_08

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:23, 31 Sie 2006    Temat postu:

imiona moze i nie sa najwazniejsze, i jak ktos nie ma pomyslu na imie to moze wziasc z przykladowych, ale ogolnie to imie w jakis sposob lonczy postac z graczem. jesli wszystkie beda losowe, to bedzie druzyn obcych postaci, przynajmniej w moim odczuciu. ale jak ktos chce moze miec imie z podrecznika

co do klas prestizowych. to same klasy nie koniecznie sa dla wyzszych poziomow. ale same podruze miedzy planarne sa przeznaczone dla raczej lepszych postaci. poczym to latwo rozpoznac przykladowo amulet ktory macie jest warty kupe kasy, zeby sie takiej dorobic to trzeba by bylo troche zbierac, co sprawia ze nie jest dostepny dla niskopoziomowanych postaci. innym przykladem jest to ze czary ktore pozwalaja na przechodzenie do innych planow (*) sa na bardzo wysokim poziomie wiec trzeba miec troche poziomow zeby je rzucic. a po trzecie najbardzije dobitny dowod. w samej ksiedze planow jest stwierdzone ze wiekszosc planow jest bardzo niegoscinna i nie trudno tam zginąć.
jednak stwiedzono ze drobne podruze moga byc dostepne wczesniej gdy postacie nie sa jeszcze takie potezne, ale podroze ktore podejmuja juz gracze z wlasnej woli, te bardziej odlegle, sa raczej przeznaczone dla lepszych postaci.

*- za wyjatkie podrozy do planow posrednich bezposrednio zwiazanyc z planem materialnym (plan eteryczny i cieni) tu dostac sie nie jest tak trudno, jednak te plany nie sa takie niezwykle jak inne plany, to porpostu troche inne wersje podstawowego planu materialnego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilczur
Wilq



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 2:11, 31 Sie 2006    Temat postu:

Czyli pomiędzy planami można chodzić tylko dzięki czarom(no i potężnym artefaktom)? A ta prestiżówka o której pisałem wcześniej... To nie jest mag... Jak on chodzi po planach? I mówiąc lepsiejsze postacie jaki poziom masz mniej więcej na myśli? Poza tym łatwo jest zginąć też w "naszym" świecie, jeśli dajesz takie potworki jakie dajesz Yellow_Light_Colorz_PDT_08 Ale ogółem podoba mi się... Jedna noc i 3 lvl. Kiedy prowadzisz??? Yellow_Light_Colorz_PDT_01 [

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:45, 31 Sie 2006    Temat postu:

nie nie tylko czarami i artefaktami. najtrudniej jest sie wydostac z planu materialnego, w innych planach polaczenia miedzy planami sa czyms jak najbardzije normalnym. w planie materialnym przejscia tez sie zdazaja, ale nie za zbyt czeste i nie latwe do znalezienia. dlatego najprostrza metoda sa czary.

co do poziomow to okolo 10lvl moza by bylo chyba na luzie chodzic jak bedziecie mieli jak zmieniac plany (narazie macie). a jakbyscie chcieli o wlasnych silach to chyba kolo 15 poziomu i to jest chyba najbezpiecznijesza metoda bo smierc jest prawie nie mozliwa na innym planie.


tak poza tym chyba zblizaja sie lekkie zmiany:
komponenty juz teraz trzeba zbierac.
dodatkowo beda brane pod uwag kary za nieulubione klasy itp, bo w sumie za walke idzie tyle expa ze kary na luzie mozna brac pod uwage
i chyba wprowadze obowiazkowa nauke. bedzie tak ze jesli sie chce miec cos nowego na nowym poziomie (nawet jesli to ma byc cos co przysluguje z "użędu"), zeby dostac cos tam trzeba bedzie poswiecic iles tam godzin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Momek
Administrator



Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:57, 31 Sie 2006    Temat postu:

i good ;P - ale powiedz lepiej kiedy znów prowadzisz ! Yellow_Light_Colorz_PDT_01

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:32, 31 Sie 2006    Temat postu:

no dzisiaj albo jutro przysiade nad przygoda to w weekend poprowadze, moze nawet nocke.

tak w stpęnie nowe zasady:

nowy czar/moc: 10h x(lvl czaru) x2(*)
nowa umiejętność: 150h - [10h x (mod z atrybutu kluczowego)] (**)
nowa klasa: 500h spedzonych z przedstawicielem klasy (***)
nowa klasa: 250h spedzonych z nauczycielem na treningach

*- jest to czas jaki trzeba poswiecic zeby przy nastepnym poziomie zyskac czary. jesli chce sie nauczyc czaru odrazu (bez zdobywania nastepnego poziomu) czas trzeba podwoic [tyczy sie to tylko magow i klas psionicznych]
**- spedzenie tego czasu pozwoli na przydzielanie punkow rangi od nastepnego poziomu [oczywiscie umiejetnosc nie jest klasowa]
***-wystarczy chocby podrozowac (nie bierze sie pod uwage czasu spedzonego z innymi czlonkami druzyny

hmmm moze to troche utrudnic juz i tak trudne zycie magow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilczur
Wilq



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 19:27, 31 Sie 2006    Temat postu:

Czyli teraz żebym mógł być złodziejem muszę spędzić z nim 500h ????? Surprised Ała, no co Ty Zippo... Ja chcę jeszcze przed mją śmiercią zrobić z mojej postaci złodzieja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:36, 01 Wrz 2006    Temat postu:

liczac ze bedziesz z nim spedzal 12h dziennie to zajmie ci to 42 dni. liczbe godzinn dziennie mozna powiekszyc bo potrzebujecie tylko 8h snu. wiec wyrobisz sie w miesiac. to oczywiscie nie musi byc ciagly trening wystarczy ze bedziecie razem podrozowac i bedzisz go opserwowal przy pracy. no jest to troche ale coz nie ma tak latwo.
przypominam ze jak zaczynacie gre na 1 poziomie w jakiejs tam klasie to wiekszosc dotychczasowego zycia nad nim pracowaliscie i macie az 1 poziom.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:43, 07 Wrz 2006    Temat postu:

do biblioteki dolaczyly wszystkie podreczniki dla klas podstawowych DnD (co prawda narazie w lizingu ale kto by sie czepial szczegółów) wiec wszystko co jest w nich zawarte jest dostepne.


w koncu spojzalem na kary dla wieloklasowości. i wiec to wyglada tak
za kazda klase nie równą (co to kalsa nie rowna patrz nizej) do klasy najwyzej poziomowanej otrzymuje sie kare -20% PD

klasy sa rowne gdy roznica w poziomach miedzy nimi nie jest wieksza niz jeden (np. Mag10/Łotrzyk9)

klasy sa nie rowne gdy roznica w poziomach jest wieksza niz 1lvl.

przyklady
Lotr10/Mag9 : Kara PD: -0%
Łotr10/Mag8 : Kara PD: -20%
Łotr10/Mag9/Wojownik1 : Kara PD: -20%
Łotr10/Mag5/Wojownik2 : Kara PD: -40%

wyjątki stanowia klasy ulubione ras. jesli dana rasa ma klase ulubioną (większość oprócz ludzi ma) wtedy taka klasa ulubiona nie jest brana pod uwage do minusow do KP za wieloklasowość

przykladowo jesli jest sie niziolkiem (ulubiona klasa to lotr) wtedy:
Lotr10/Mag9 : Kara PD: -0%
Łotr10/Mag8 : Kara PD: -0% (Lotra nie bierze sie pod uwage)
Łotr10/Mag9/Wojownik1 : Kara PD: -20% (Róznica miedzy Magiem a Wojownikiem, Łotr nie brany pod uwagę.)
Łotr10/Mag5/Wojownik2 : Kara PD: -20% (Róznica miedzy Magiem a Wojownikiem, Łotr nie brany pod uwagę.)
Mag10/Lotr1 : Kara PD: 0%

(chyba wymienilem wszystkie mozliwosci)

a wiec klasy ulubione ras nie daja minusow daja tylko plusy prz wyeloklasowosci. choc Gucio kiedys cos wspominal ze jesli sie wybierze klase nie ulubiona tez ma sie minusy ja sie do tego nie doczytalem, ale jesli ktos mi to pokaze to chetnie zobacze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna -> D&D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin