Forum ...::: Omen Mortis :::...
Grupa Omen Mortis zajmująca się grami fabularnymi i karciankami
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mutanci
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna -> Projekty Autorskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
+Cz@rny-
[własna]



Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tam Gdzie Kończy Się Śmierć, a Zaczyna Życie

PostWysłany: Wto 10:01, 29 Sie 2006    Temat postu:

Mam pomysł na tytuł, uważajcie:
"Ja, Mutant"
Prawda, że świetny - pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilczur
Wilq



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 2:19, 31 Sie 2006    Temat postu:

Wybrałem nazwę mutanci... Nie z powodu ze sam ją wymyślłem, ale najbardziej mi podeszła do gustu... Ogólnie system będzie się najprawdopodobniej (99%) opierał na k6. Łatwo i dużo kości nie jest potrzebne. Oto lista mutacji, które na razie sobie przypomniałem i wypisałem. Jeśli jeszcze jakies zapamiętaliście, lub wymyśleliście, piszcie Wink)

1. Lot
2. Adamentiowy szkielet
3. Regeneracja
4. Pauzry
5. Tropiciel
6. Nadzwyczajna siła
7. Przejęcie mocy
8. Piękny umysł
9. Wybuchowe dłonie
10. Zwinność
11. Oczy ciemności
12. Laserowy wzrok
13. Kontrola urządzeń elektrycznych
14. Telepatia
15. Kontrola nad pogodą
16. Magnetyzm
17. Kontrola nad ogniem
18. Metalowa skóra
19. Metamorfoza
20. Odporność na trucizny
21. Odporność na choroby
22. Skrzydła
23. Szybkość
24. Teleportacja
25. Urok

Lot - Postać potrafi latać
Regeneracja - Postać potrafi regenerować rany
Adamentiowe kości - Szkielet postaci jest z adamentium (50% sznas na pazury)
Pazury - Postać ma adamentiowe pazury (tylko postacie z adametiowy szkielet)
Tropiciel - Postać może wywęszyć inną postać, śledzić po śladach
Nadzwyczajna siła - Postać posiada ogromną siłę
Przejęcie mocy - Postać potrafi chwilowo przejąć moc innego mutanta
Piękny umysł - Postać jest bardzo inteligentna i mądra
Wybuchowe dłonie - Postać dotykając przedmiot sprawia że ten wybucha po kilku sekundach
Zwinność - Postać jest nadzwyczaj zwinna
Oczy ciemności - Postać widzi w ciemności jak za dnia
Laserowy wzrok - postać ma w oczach laser
Kontrola urządzeń elektrycznych - Postać ma kontrolę nad urządzeniami elektrocznymi
Telepatia - Postać potrafi kontaktować się z innymi oraz wejść w umysł innej postaci
Kontrola nad pogodą - Postać potrafi kontrolować pogodę
Magnetyzm - Postać kontroluje rzeczy metalowe
Kontrola nad ogniem - Postać potrafi kontrolować ogień
Metalowa skóra - Postać może zmienić skórę w metal
Metamorfoza - Postać potrafi zmienić się w inną postać, którą zna lub widziała
Odporność na choroby - Postać jest odporna na choroby
Odporność na trucizny - Postać jest odporna na trucizny
Skrzydła - Postać posiada skrzydła
Szybkość - Postać potrafi biec z niewyobrażalną prędkością
Teleportacja - Postać potrafi się teleportować
Urok - Postać ma nieodparty urok osobisty

Aha, jeszcze jedno. Był taki koleś/kolesiówa (nie sprecyzowałem), której/którego skóra to był taki szlafrok Yellow_Light_Colorz_PDT_01 i jak go odsłaniała to leciała wiązka promieni, które ogłuszały... Kto wie o co chodzi ten wie. Teraz pytanko, jak to nazwać?

Co do adametiiowego szkieletu... Nie napisałem w jaki sposób "dostaliście" te mutacje. Jeśli ktoś wylosuje go, to wymyśli się historyjkę podobną do Volwerina.Poza tym to tylko mały zarys. I tak jeszcze będę musiał pozmieniać opisy, dopisac co daje itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:24, 31 Sie 2006    Temat postu:

[to co ja powiedzialem na temat adamentowego szkieletu a na co odpowiedz jest wyzej] nie zebym sie czepial ale Adamentowy szkielet nie byl mutacja, tylko działaniem naukowców. a pazurki ktore mial "Rosomak" nie byly zwiazane z adamentium tylko wlasnie z jego mutacja. prawdziwa mutajca "Rosomaka" polegala na tym ze mial wysoki wspolczynnik regeneracji, oraz geny jakiegos zwiezaka dobry nos instynkt zwiezecy i pazury wychodzace z reki (ktore poczatkowo byly organiczne) dopiero po eksperymentach naukowych polegajacych na nasaczaniu kosci adamentium, powstal jego niezniszczalny szkiele i pazury (które tak samo jak kości poprostu nasaczyly sie tym metalem)

a teraz komentaz do komentaza:
no ale wlasnie oto chodzi ze adament w kosciach nie jest mutacja. jesli chcialbys mutacje "rosomaka" to to ci opisalem. a takie rzeczy jak esperymenty naukowe mogly by byc plusami niczym lepsze klasy w FR. ze na starcue jestes lepszy ale masz +1 do rozwoju. to oczywiscie propozycja

a tak wogole to polecal bym komiksy w nich jest najwiecej informacji o postaciach i nie tylko , o wiele wiecej niz w filmach czy nawet filmach animowanych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilczur
Wilq



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 23:27, 31 Sie 2006    Temat postu:

Drogi Zippo, Volwerin zaczynał z kośćmi z adamentium w X-menach... Nie chcę dodawać czegoś bo potem wszyscy będą to chcieli a kto będzie miał będzie w jakiś sposób wyróżniony. Jeśli ktoś będzie miał szczęście i wylosuje tą "mutację" (wiem, to nie jest mutacja, ale tak to nazywam sobie) to dorobi się historyjkę do tego. Poza tym żeby być w szwadronie "Mutantów" będzie trzeba przejść szkolenia (akurat Wy - gracze je wygracie), więc ta osoba już z takimi przyszła. Nie psuj mi wizji Yellow_Light_Colorz_PDT_08 Dżołk oczywiście Yellow_Light_Colorz_PDT_03

Co do komiksów, jeśli ktos ma papierowe to z chęcią pożyczę. Kiedyś miałem tego mnóstwo, ale już nie mam. Jeszcze poszukam na osloskopie, ale wolałbym stary dobry papier w rękach Yellow_Light_Colorz_PDT_01 Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:48, 01 Wrz 2006    Temat postu:

na osloskopie masz tego po dziurki w nosie ja wiekszosc mam sciagniete jakbys chcial. jest o xmenach i nie tylko , rowniez o kolejnych dziejach niektorych z czlonkow (oczywiscie najwiecej o rosomaczku). jakby co wiesz gdzie mnie szukac Yellow_Light_Colorz_PDT_05

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilczur
Wilq



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Pią 11:45, 01 Wrz 2006    Temat postu:

Okej. Sam patrzyłem i jest tego trochę, ale skoro masz to już to nie będę ściągać... To ja jakoś na dniach się do Ciebie zgłoszę po to Yellow_Light_Colorz_PDT_03 Co do Volverina, nie da się ukryć, najlepsza postać ze wszystkich Yellow_Light_Colorz_PDT_01 Moja ulubiona Yellow_Light_Colorz_PDT_01

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zippo
Nadworny Spamer



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:27, 01 Wrz 2006    Temat postu:

no wiesz gdzie mnie szukac. mam troche tego staffu zwiazanego z xmenami w blizszy lub dalszy sposob. przeczytanie wszystkiego zamie ci troche czasu. ale z pewnoscia bedzie tam wiele dobrego materialu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::: Omen Mortis :::... Strona Główna -> Projekty Autorskie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin